Kraj

LabCon chce badać product placement, użyteczność serwisów WWW oraz powstające reklamy

LabCon to nowa agencja badawcza, która współpracuje z domem mediowym Value Media i agencją kreatywną HillBilly. - Jesteśmy jednak niezależną...

LabCon to nowa agencja badawcza, która współpracuje z domem mediowym Value Media i agencją kreatywną HillBilly. – Jesteśmy jednak niezależną firmą mogącą dostarczać rozwiązania także innym domom mediowym – powiedział Michał Kawecki, dyrektor sprzedaży i marketingu.

Osobą odpowiedzialną za rozwój produktów badawczych skierowanych do mediów jest dyrektor ds. badań i rozwoju rynku Krystian Krawczyk.

Zespół, który stworzył agencję, współpracował już z kilkoma domami mediowymi, m.in. ze Starcomem oraz z Initiative Warszawa. Oferta firmy obejmuje m.in.: Product Placement Study (badanie zauważalności product placementu reklamowego przez grupę docelową), Usability Lab Test (badanie użyteczności i ergonomii serwisów WWW) oraz Fast Ads Study (badanie ilościowo-jakościowe tworzonej reklamy), a także program ewaluacji i oceny zewnętrznych nośników reklamowych. (PM)