Kraj

Reserved rusza z promocją kolekcji autorstwa Paprockiego & Brzozowskiego

Reserved rusza z pierwszą w tym roku kampanią promocyjną. Będzie w niej wspierał kolekcję odzieży zaprojektowaną przez polskich projektantów Paprockiego...

Reserved rusza z pierwszą w tym roku kampanią promocyjną. Będzie w niej wspierał kolekcję odzieży zaprojektowaną przez polskich projektantów Paprockiego & Brzozowskiego. Działania ruszą 9 stycznia. Będzie to akcja teaserowa. W internecie, m.in. na YouTube, Wrzuta, pojawią się filmy pokazujące przygotowania do kampanii, tworzenie kolekcji, pierwsze sesje zdjęciowe, filmy z wywiadami. Filmy zrealizowała firma Plej. Następnie ruszy kampania internetowa (wysłanych ma zostać ponad milion maili). Akcję mailingową przygotowało Zjednoczenie.com, które także stworzyło na potrzeby promocji w internecie specjalny serwis dla projektu Paprocki & Brzozowski for Reserved.

Ponadto w styczniu pojawią się informacje PR w prasie (w takich tytułach, jak: “Twój Styl”, “Elle”, “Hot”, “Glamour”, “Party”, “Viva”, oraz w dziennikach, m.in. w “Gazecie Wyborczej” i “Dzienniku”) i w telewizji (m.in. w TVN, Polsacie, TV4, Canal Plus, TVP). Będą to relacje z pokazu, z sesji zdjęciowej, z konferencji prasowej oraz wywiady z projektantami. Działania PR realizowane są wspólnie z agencją Re:Public.

Kolekcja Paprocki & Brzozowski for Reserved trafi do tych europejskich krajów, w których Reserved ma swoje salony. Będzie sprzedawana w wybranych sklepach, które znajdują się w najbardziej prestiżowych galeriach handlowych. W Polsce będą to 22 salony spośród ponad 100, jakie w tej chwili ma w swoim portfolio Reserved. (MKS)