Kraj

Tan-Viet kontynuuje działania wizerunkowe zup Vifon

Tan-Viet International, importer i dystrybutor produktów orientalnych w Polsce, rozpoczął kampanię reklamową zup Vifon. Jest to kontynuacja prowadzonych w minionym...

Tan-Viet International, importer i dystrybutor produktów orientalnych w Polsce, rozpoczął kampanię reklamową zup Vifon. Jest to kontynuacja prowadzonych w minionym roku działań reklamowych. Akcja ma na celu wzmocnienie pozytywnego wizerunku marki.

Kampania promocyjna zup Vifon została zaplanowana na dwa miesiące. W styczniu spoty reklamowe emitowane są w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (m.in. TVN, Polsat, TVN Siedem, TV4), a także w kanałach tematycznych (np.: TVN Turbo, National Geographic, Planete, AXN, Canal Plus Sport, Ale Kino! czy Viva). Reklamy Vifon pojawią się także na antenie RMF FM i RMF Maxxx. Na przełomie stycznia i lutego spoty “Vifon – zalewasz?” będą emitowane w sieci kin Cinema City i Kinoplex.

Za zakup mediów odpowiadają dom mediowy Maxus (kino i telewizja) oraz dział marketingu Tan-Viet (radio). Autorem kreacji jest Mediafocus. (AMS)