Kraj

"Echo Miasta" oraz ZTM namawiają do bycia życzliwym

Zarząd Transportu Miejskiego (ZTM) oraz bezpłatny dziennik "Echo Miasta" (Media4Mat) rozpoczęli warszawską odsłonę kampanii społecznej "Bądź życzliwy! Ustąp miejsca starszym"....

Zarząd Transportu Miejskiego (ZTM) oraz bezpłatny dziennik “Echo Miasta” (Media4Mat) rozpoczęli warszawską odsłonę kampanii społecznej “Bądź życzliwy! Ustąp miejsca starszym”. Tym razem koncept kreatywny opiera się na formie komiksowej, która ma przekonać młodych pasażerów do ustępowania miejsca osobom starszym. Autorem komiksu jest rysownik dziennika Bartosz Ślusarski.

Kampania ma charakter ogólnopolski. W Warszawie wykorzystano plakaty na stacjach metra i w wiatach przystankowych oraz na oknach autobusów i tramwajów. Wsparcie stanowią także plakaty w ramkach reklamowych, na nośnikach typu handy oraz reklama na burtach jednego składu tramwajowego. Odsłona warszawska kampanii prowadzona będzie na największą skalę spośród wszystkich miast, w których “Echo Miasta” ma swoje wydania. Działania zakończą się pod koniec stycznia br. (KC)