Zagranica

Grey przygotował europejską kampanię telewizyjną Toshiby

Toshiba rozpoczyna kampanię telewizyjną "Light, lighter". W ramach kampanii agencja Grey przygotowała trzy wersje spotów TV (minutową, 40- i 20-sekundową)....

Toshiba rozpoczyna kampanię telewizyjną “Light, lighter”. W ramach kampanii agencja Grey przygotowała trzy wersje spotów TV (minutową, 40- i 20-sekundową). To pierwsza od dwóch lat ogólnoeuropejska kampania telewizyjna Toshiby. Opiera się na idei innowacyjności koncernu. Spot wyreżyserowany przez Johnny’ego Hardstaffa wykorzystuje zdjęcia rzeczywiste oraz obraz generowany komputerowo. Dopełnieniem strony wizualnej jest głos z offu: “We make light, lighter; fast, faster; bright, brighter” mówiący o najlżejszym modelu laptopa Toshiby – Portage R5. Kampania ma przedstawiać naukę i rozwój technologii jako coś pięknego i wspaniałego.

Agencja Grey, odpowiedzialna za kreację spotu, europejski budżet reklamowy Toshiby wielkości 25 mln funtów pozyskała w czerwcu zeszłego roku. (“BrandRepublic”)