Pixelate Ventures, właściciel serwisu społecznościowego Epuls, uruchomił nowy internetowy serwis lifestyle’owy Stylio.pl. Jego podstawowym celem jest dostarczenie użytkownikom inspiracji oraz stworzenie miejsca, w którym każdy może wyrazić swój styl. Stylio.pl w założeniach adresowany jest do entuzjastów mody, gadżetów i zakupów.
Idea serwisu oparta jest na koncepcji “social recommendation”, gdzie każdy może pokazać swoją szafę, oceniać, komentować i krytykować propozycje innych osób. – Stawiamy na autentyczność. Na gwiazdach, które pracują dla projektantów mody, i podczas wyreżyserowanych starannie spektakli, jakimi są pokazy mody, wszystko wygląda olśniewająco. Ale nam chodzi o to, żeby zwyczajni ludzie mogli pokazać swój styl, a zarazem żeby mogli podpatrzeć coś fajnego, ciekawego u innych – mówi Marcin Szeląg, kierujący projektem.
W przyszłości do serwisu Stylio.pl zostaną dodane tzw. mechanizmy e-commerce poprzez nawiązanie współpracy ze sklepami. Twórcy serwisu chcą umożliwić jego użytkownikom dokonywanie zakupów. (BG)