Kraj

Rusza nowy serwis lifestyle'owy Stylio.pl

Pixelate Ventures, właściciel serwisu społecznościowego Epuls, uruchomił nowy internetowy serwis lifestyle'owy Stylio.pl. Jego podstawowym celem jest dostarczenie użytkownikom inspiracji oraz...

Pixelate Ventures, właściciel serwisu społecznościowego Epuls, uruchomił nowy internetowy serwis lifestyle’owy Stylio.pl. Jego podstawowym celem jest dostarczenie użytkownikom inspiracji oraz stworzenie miejsca, w którym każdy może wyrazić swój styl. Stylio.pl w założeniach adresowany jest do entuzjastów mody, gadżetów i zakupów.

Idea serwisu oparta jest na koncepcji “social recommendation”, gdzie każdy może pokazać swoją szafę, oceniać, komentować i krytykować propozycje innych osób. – Stawiamy na autentyczność. Na gwiazdach, które pracują dla projektantów mody, i podczas wyreżyserowanych starannie spektakli, jakimi są pokazy mody, wszystko wygląda olśniewająco. Ale nam chodzi o to, żeby zwyczajni ludzie mogli pokazać swój styl, a zarazem żeby mogli podpatrzeć coś fajnego, ciekawego u innych – mówi Marcin Szeląg, kierujący projektem.

W przyszłości do serwisu Stylio.pl zostaną dodane tzw. mechanizmy e-commerce poprzez nawiązanie współpracy ze sklepami. Twórcy serwisu chcą umożliwić jego użytkownikom dokonywanie zakupów. (BG)