Kraj

Bohaterki "Lejdis" w nowej kampanii Coca-Coli Light

Coca-Cola prowadzi kampanię reklamową marki Coca-Cola Light, w której pojawią się bohaterki debiutującego wkrótce filmu "Lejdis" (damska odpowiedź na "Testosteron")....

Coca-Cola prowadzi kampanię reklamową marki Coca-Cola Light, w której pojawią się bohaterki debiutującego wkrótce filmu “Lejdis” (damska odpowiedź na “Testosteron”). Jest to część sponsoringowych działań brandu związanych z tym filmem, Coca-Cola Light bowiem jest marką adresowaną do kobiet młodych, niezależnych, dynamicznych, które odpowiadają rysom bohaterek filmu.

W ramach kampanii zaplanowano aktywacje w sieci poprzez stronę internetową marki oraz kampanię online. Ponadto działania prowadzone będą w TV i kinie. Na stronie www.cocacolalight.pl znalazła się specjalna zakładka z ciekawostkami związanymi z produkcją filmu, informacje o bohaterkach. Uruchomieniu serwisu towarzyszy konkurs, w którym można wybrać ulubioną bohaterkę i wygrać podwójne zaproszenie na film.

Kreację agencji przygotowała agencja Publicis, działania online agencja K2 Internet SA, za zakup i planowanie mediów odpowiadał Starcom, a działania PR nadzoruje Edelman Polska.

W listopadzie ub.r. udział ilościowy Coca-Cola Light w segmencie napojów typu light wyniósł 39 proc., Pepsi Max – 26,5 proc., a Pepsi Light – 12,7 proc. (źródło: ACNielsen). (MKS)