Przetargi

G+J zamierza wybrać dom mediowy do końca marca br.

Wydawnictwo G+J Polska zamierza wybrać dom mediowy do obsługi wydawnictwa do końca marca br. Jak przekazała Agnieszka Hryniewicz-Bieniek, dyr. marketingu...

Wydawnictwo G+J Polska zamierza wybrać dom mediowy do obsługi wydawnictwa do końca marca br.

Jak przekazała Agnieszka Hryniewicz-Bieniek, dyr. marketingu G+J Polska, pierwszy etap przetargu, który rozpoczął się 14 stycznia br., jest zaproszeniem wybranych domów mediowych do przedstawienia wizytówek, tzw. credentials. Na podstawie przedstawionych referencji 31 stycznia br. wyłonione zostanie sześć agencji, które zostaną zaproszone do kolejnego etapu.

W drugim etapie oferty będą oceniane na podstawie zaproponowanej strategii mediowej dla dwóch wybranych tytułów z portfolio magazynów G+J Polska, zadania z planowania mediów oraz oferty cenowej. Zakończenie tego etapu planowane jest na 3 marca br., a ostateczny wybór domu mediowego powinien nastąpić do końca marca br.

G+J Polska współpracuje obecnie z domem mediowym Starcom, który również jest zaproszony do przetargu. (KP)