Kraj

ARBOvision wesprze firmę Ranbaxy w promocji leków na nadciśnienie

ARBOvision Warszawa i Ranbaxy Polska podpisały umowę w zakresie działań marketingowych wspomagających sprzedaż leków receptowych na nadciśnienie Ranopril i Ramicor....

ARBOvision Warszawa i Ranbaxy Polska podpisały umowę w zakresie działań marketingowych wspomagających sprzedaż leków receptowych na nadciśnienie Ranopril i Ramicor.

To kolejne dwa leki, których promocję realizuje firma ARBOvision. Akcja skierowana jest do lekarzy pierwszego kontaktu i obejmuje teren całego kraju. Trwające kilka miesięcy działania mają na celu podwyższenie poziomu sprzedaży i zwiększenie świadomości marki Ranopril i Ramicor poprzez zastosowanie niestandardowych form z zakresu marketingu bezpośredniego.

Akcja opierająca się na wykorzystaniu form edukacyjnych została przygotowana przy udziale lekarzy specjalistów współpracujących z agencją. Budżet projektu nie został ujawniony.

ARBOvision Warszawa to druga (obok ARBOmedia Polska) firma z grupy ARBOmedia AG działająca w Polsce. Polski oddział otwarto w lipcu 2007 r. ARBOvision Warszawa jest firmą marketingu bezpośredniego specjalizującą się w rozwiązaniach crossmediowych. (PM)