Kraj

Lotos Paliwa reklamuje program Navigator w TV i na outdoorze

Wystartowała kampania reklamowa programu lojalnościowego Navigator, który od 1 lutego br. działa na ponad 200 stacjach paliw Lotosu w całej...

Wystartowała kampania reklamowa programu lojalnościowego Navigator, który od 1 lutego br. działa na ponad 200 stacjach paliw Lotosu w całej Polsce (pisaliśmy o nim w DS “MMP” z 5 lutego br.). Kampanię przygotowała spółka Lotos Paliwa, odpowiedzialna za zarządzanie i rozwój siecią stacji Lotos, przy współpracy z agencją Euro RSCG 4D.

Głównym celem akcji promującej Navigatora jest przede wszystkim przedstawienie klientom korzyści płynących z uczestnictwa w długofalowym programie lojalnościowym. Kampania potrwa miesiąc i zakończy się 15 marca, przekaz będzie bazował głównie na telewizyjnych spotach reklamowych oraz outdoorze. 30-sekundową reklamę Navigatora wyemitują: TVP, TVN oraz Polsat, TVN24, TVN Turbo, Polsat Sport. Ponadto przez cały czas trwania kampanii w 33 miastach Polski, m.in.: Warszawie, Gdańsku, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi, Lublinie, Katowicach, Szczecinie i Bydgoszczy, ponad 200 autobusów komunikacji miejskiej będzie reklamowało Navigatora. (AMS)