Kraj

Ruszyła niegrzeczna kampania Axe Vice

Marka dezodorantów Axe firmy Unilever rozpoczęła kampanię reklamową wspierającą wprowadzenie nowego wariantu zapachowego Axe Vice. Kampania - "Dziewczynki stają się...

Marka dezodorantów Axe firmy Unilever rozpoczęła kampanię reklamową wspierającą wprowadzenie nowego wariantu zapachowego Axe Vice. Kampania – “Dziewczynki stają się niegrzeczne” wykorzystuje światowy spot TV (z udziałem sobowtóra Morgana Freemana) przypominający klimatem film “Seven”.

W spocie Axe kobiety dokonują zbrodni na mężczyznach, wiedzione zapachem zakazanego owocu (taką nutę zawiera nowy dezodorant). Kampania będzie rozwinięta także w internecie na stronie www.axevice.pl. Pojawi się tutaj advertgame, czyli gra polegająca na rozwiązaniu śledztwa kryminalnego.

Autorem działań reklamowych są agencje G7, Net Izeus i dom mediowy PHD. Marka Axe, adresowana do mężczyzn w wieku 15-25, mieszkańców przede wszystkim dużych miast, przeszła relaunch w ub.r. Otrzymała wówczas silne wsparcie reklamowe.

Jak powiedział Tycjan Lewandowski, senior brand activation specialist w Unileverze, w grudniu ub.r. Axe zanotowała największe w historii marki udziały rynkowe. Na przełomie października i listopada ub.r. udział ilościowy w segmencie dezodorantów męskich wyniósł 6,8 proc. (ACNielsen). (MKS)