Trzech reprezentantów polskich mediów i reklamy zasiądzie w tegorocznym konkursie reklamy Cannes Lions.
Anna Lubowska, managing director & CEO Mediaedge:cia CEE, została zaproszona do udziału w pracach jury kategorii media. Przemysław Wojak, dyrektor kreatywny agencji Tequila/Polska, został zaproszony do jury kategorii direct, a Mikołaj Dąbski, dyrektor kreatywny HYPERmedia, do prac w jury kategorii cyber.
W tym roku jury kategorii media lions przewodniczy Dominic Proctor, chief executive officer worldwide MindShare London, a w kategorii direct Marcio Salem, president, creative director Salem São Paulo. Przewodniczącym tegorocznego jury cyber jest Colleen DeCourcy, chief digital officer TBWA Worldwide New York.
Tegoroczne podkategorie konkursowe to: strony WWW i mikrowitryny, reklama online, reklama wirusowa oraz inne.
Mikołaj Dąbski jest również przewodniczącym jury kategorii media interaktywne w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2008 organizowanym przez Klub Twórców Reklamy. (MKS)