Kraj

Pół ludzie, pół roboty w najnowszej kampanii Pumy

Puma zaprezentowała drugą generację swojej lekkiej linii produktów v-Speed zaprojektowanej z myślą o prędkości, skonstruowanej tak, aby piłkarz mógł dobiec...

Puma zaprezentowała drugą generację swojej lekkiej linii produktów v-Speed zaprojektowanej z myślą o prędkości, skonstruowanej tak, aby piłkarz mógł dobiec jak najszybciej do piłki. Przy projektowaniu strojów, akcesoriów oraz butów z kolekcji v1.08 zostały zastosowane najlżejsze materiały i najnowsze technologie.

W związku z wprowadzeniem nowej linii Puma przygotowała kampanię TV o nazwie: “Until Then”, obejmującą 30-sekundowe spoty. Kampania rozpocznie się 23 lutego, a zakończy 16 marca. Obejmie: Canal Plus Sport, Polsat Sport i Polsat Sport Ekstra oraz Sport Club i N Sport. Tematem przewodnim jest mecz rozgrywany w cyberprzestrzeni. Piłkarze w połowie są ludźmi, a w połowie szybkimi nowoczesnymi maszynami. Dzięki nowoczesnemu połączeniu zdobywają zwycięskiego gola. Oprócz telewizji kreacja pojawi się w prasie męskiej i sportowej oraz na stronach internetowych.

W kampanii wykorzystano piłkarzy współpracujących z Pumą. Są to: Nicolas Anelka, Gianluigi Buffon, Peter Crouch, Mario Gomez, Fredrik Ljungberg oraz Samuel Eto’o.

Kreację spotu wykonała agencja Robert Boisen & Like Minded. Za media kampanii odpowiada ZenithOptimedia. (MKS)