Kraj

PRZEDSMAK KAMPANII REKLAMOWEJ "BIG BROTHER"

Citylighty w siedmiu miastach Polski (Warszawa, Kraków, Poznań, Katowice, Trójmiasto, Wrocław i Łódź) są zwiastunem olbrzymiej kampanii reklamowej polskiej wersji...

Citylighty w siedmiu miastach Polski (Warszawa, Kraków, Poznań, Katowice, Trójmiasto, Wrocław i Łódź) są zwiastunem olbrzymiej kampanii reklamowej polskiej wersji pogramu “Big Brother”, który w marcu rusza w TVN. Plakaty mają dwa layouty, oba są ujęciami wziętymi z zachodnich wersji “Big Brother”. Zdjęciom towarzyszą również dwa slogany “Ty ich widzisz, oni ciebie nie” i “Zobacz jego prawdziwą twarz” oraz infomacja o tym, kiedy zacznie się emisja programu. Citylighty pojawiły się 1 lutego i wstępnie mają funkcjonować przez miesiąc. Przygotowała je agencja Adpol należąca do Grupy Medialnej AMS SA z Poznania. Wykorzystano około 500 nośników. Zasadnicza część kampani reklamowej “Big Brother” rozpocznie się 14 lutego i dopiero wtedy poznamy jej szczegóły. Za zaplanowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy The Media Edge.