Kraj

Kampania Toyoty Auris i Toyoty Corolli trafia na stoki narciarskie

Na stokach narciarskich polskich kurortów górskich trwa zimowa kampania Toyoty Auris i Toyoty Corolli. Kampanię, na zlecenie domu mediowego ZenithOptimedia...

Na stokach narciarskich polskich kurortów górskich trwa zimowa kampania Toyoty Auris i Toyoty Corolli. Kampanię, na zlecenie domu mediowego ZenithOptimedia Group, realizuje Headz Marketing Partner.

Samochody Toyoty pojawiły się na stokach Szczyrku, Wisły, Zwardonia, Korbielowa, Bukowiny i Białki Tatrzańskiej, Krynicy Górskiej, Istebnej i Zieleńca. Kampania potrwa do końca sezonu narciarskiego, a prowadzona jest na nośnikach typu mountainboard w kilku formatach – od 4,5×2,5 m do 12×2,5 m.

Grupa docelowa, do której skierowane są nośniki na stokach narciarskich, to osoby aktywnie spędzające wolny czas, energiczne, wykształcone, zamożne, wymagające. (BG)