Przetargi

Trzy agencje walczą o budżet już całej marki Tymbark

Maspex Wadowice, właściciel marki Tymbark, do drugiego etapu przetargu dotyczącego marki Tymbark wybrał trzy agencje reklamowe: McCann Erickson, Gruppa66 Ogilvy/Soho...

Maspex Wadowice, właściciel marki Tymbark, do drugiego etapu przetargu dotyczącego marki Tymbark wybrał trzy agencje reklamowe: McCann Erickson, Gruppa66 Ogilvy/Soho Square Polska oraz Saatchi & Saatchi aktualnie prowadzącą tę markę (od września 2006 r.).

Przedstawiciele firmy informują, że przedmiotem drugiego etapu przetargu nie jest już wyłącznie linia napojów, ale przygotowanie platformy komunikacyjnej dla całej marki Tymbark. O tym przetargu informowaliśmy w DS “MMP” 6 lutego br. i 13 grudnia ub.r. Saatchi pracuje też dla marki Kubuś Maspeksu. Planowaniem i zakupem mediów dla marketera zajmuje się ZenithOptimedia. (MB)