M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Planeta FM zastąpi Radiostację

Serwis Dzienny | 25 lutego 2008, 06:45

Z początkiem marca Radiostacja (Eurozet) zmieni nazwę na Planeta FM. Modyfikacji ulegnie także dotychczasowy format rozgłośni. Zmiana nazwy Radiostacji i...

Z początkiem marca Radiostacja (Eurozet) zmieni nazwę na Planeta FM. Modyfikacji ulegnie także dotychczasowy format rozgłośni.

Zmiana nazwy Radiostacji i stworzenie nowej ponadregionalnej sieci Planeta FM jest konsekwencją zakupu grupy radiowej Ad.point przez Eurozet i połączenia brandów Radiostacja i Planeta. Dotychczas obie marki były obecne w 16 miastach Polski. Strategia Eurozetu przewiduje stworzenie i rozwój nowej sieci Planeta FM, marki adresowanej do młodzieży w wieku 15-29 lat, z dużych ośrodków akademickich i miejskich.

Nowa sieć Planeta FM obejmować będzie zasięgiem 18 miast: Warszawę, Gdańsk, Gdynię, Olsztyn, Zieloną Górę, Rzeszów, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Szczecin, Koszalin, Katowice, Opole, Bielsko-Białą i Kielce oraz Konin i Słupcę (na dwa ostatnie miasta Eurozet otrzymał koncesję od Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji).

- Zmiana nazwy jest kolejnym etapem naszego rozwoju. To będzie ewolucja, a nie rewolucja. Chcemy zostawić to, co najlepsze z Radiostacji, a pod marką Planeta FM przy większym zasięgu tworzyć jeszcze bardziej nowoczesne i bardziej interaktywne medium dla młodych ludzi w największych miastach Polski - mówi Mateusz Kirstein, dyrektor programowy Radiostacji - Planety FM.

Wprowadzenie nowej nazwy wsparte będzie kampanią reklamową obejmującą szkoły i uczelnie w miastach nadawania oraz młodzieżową prasę. Za jej kreację odpowiada agencja MobiJoy!, zaś za planowanie i zakup mediów - ZenithOptimedia.

Nowe logo Planety FM zostało opracowane przez Mamastudio. (BG)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,