Kraj

W styczniu Polsat miał największy potencjał w product placemencie

Według Pentagon Research w styczniu telewizja Polsat miała największy potencjał w product placemencie. Ekspozycja marek najczęściej miała miejsce w serialach...

Według Pentagon Research w styczniu telewizja Polsat miała największy potencjał w product placemencie. Ekspozycja marek najczęściej miała miejsce w serialach Polsatu. W większości były to jednak marki stworzone na potrzeby filmów. Biorąc pod uwagę marki istniejące, w ekspozycji logo dominowała stacja TVN. Łączny czas ekspozycji wszystkich marek w Polsacie wynosił 2714 s, w TVN – 774 s, w TVP1 – 261 s, a w TVP2 – 143 s.

Największą wartość medialną miały ekspozycje marek samochodów Audi (około 110 tys. zł), Seat (105,6 tys. zł) i Volkswagen (86 tys. zł). Wartość medialna wyliczana jest w oparciu o średnie CPT dla monitorowanych stacji oraz średnią oglądalność programów TV, podczas których eksponowane są marki. (PM)