Kraj

Daniel Wood wrócił do agencji Leo Burnett

Daniel Wood rozpoczął w ubiegłym tygodniu pracę w dziale strategii agencji Leo Burnett, w którym obecnie pracują dwie osoby -...

Daniel Wood rozpoczął w ubiegłym tygodniu pracę w dziale strategii agencji Leo Burnett, w którym obecnie pracują dwie osoby – Jarosław Wilk i Agnieszka Garwolińska, oboje na stanowiskach plannerów strategicznych. Wood ma zastąpić Wilka, który niebawem rozstaje się z agencją. – Kolejne osoby będą zatrudniane do działu strategii, ale struktura pozostanie płaska – podkreśla Marcin Barcz, dyr. zarządzający Leo Burnett. – Nie ma planów powierzenia komukolwiek nadrzędnej pozycji w tym dziale.

Ostatnio (patrz DS “MMP” z 17 grudnia ub.r.) Daniel Wood pełnił funkcję head of planning w agencji reklamowej Ogilvy & Mather w Budapeszcie. W sieci agencyjnej Ogilvy pracował od września ub.r. Przed wyjazdem na Węgry był związany z polską branżą reklamową. Prowadził w Polsce własną agencję reklamową Wood Advertising, pracował jako dyrektor strategiczny w agencji reklamowej DougFaberFamily i deputy strategic director w Leo Burnett Warszawa. (AMS)