Kraj

IDM WYMIENIŁ SIEĆ EKRANÓW REKLAMOWYCH NA DWORCACH

Sieć nowych ekranów reklamowych zainstalowała na dworcach kolejowych spółka IDM Info Digital, wchodząca w skład Grupy Medialnej AMS. System tworzy...

Sieć nowych ekranów reklamowych zainstalowała na dworcach kolejowych spółka IDM Info Digital, wchodząca w skład Grupy Medialnej AMS. System tworzy 14 nowych urządzeń (emisja odbywa się w technologii tzw. projekcji tylnej). Dotychczas projekcja obrazu odbywała się z tradycyjnych rzutników. Nowe konstrukcje zlokalizowano na terenie dworców kolejowych w największych miastach Polski. Na ekranach emitowane są 8-minutowe moduły reklamowe oraz serwis informacyjny oparty na wiadomościach Polskiej Agencji Prasowej. Koszt emisji 30-sek. spotu reklamowego wynosi 3150 zł. Średnia wielkość dziennej widowni we wszystkich lokalizacjach, szacowana na podstawie ilości sprzedawanych przez Polskie Koleje Państwowe biletów, wynosi 300 tys. osób. Plany inwestycyjne IDM Info Digital dotyczą stworzenia podobnej sieci na terenie sieci handlowych. (JP)