Kraj

Bols rozpoczyna promocję wódki Soplica "Poczuj moc tabunu koni!"

Bols rusza z promocją konsumencką marki wódki Soplica realizowanej pod hasłem: "Poczuj moc tabunu koni!". Zwieńczeniem akcji będzie wręczenie zwycięzcy...

Bols rusza z promocją konsumencką marki wódki Soplica realizowanej pod hasłem: “Poczuj moc tabunu koni!”. Zwieńczeniem akcji będzie wręczenie zwycięzcy nagrody głównej – terenowego Land Rovera Freelander 2 przez znanego kierowcę rajdowego, aktualnego wicemistrza Polski w rajdach samochodowych Tomasza Kuchara.

Promocja potrwa do 29 maja br. Może wziąć w niej udział każdy konsument, który kupi butelkę wódki Soplica o pojemności 0,5, 0,7 lub 1 l oznaczoną promocyjną zawieszką i znajdzie pod zakrętką specjalny kod. Do wygrania oprócz nagrody głównej jest m.in. 2250 bonów paliwowych. Aby wygrać nagrodę główną, uczestnik oprócz kodu musi wysłać odpowiedź na pytanie: “Z czym kojarzy ci się marka Soplica?”. Nagrodę główną otrzyma konsument, który prześle najbardziej kreatywną i oryginalną odpowiedź.

Promocja Soplicy będzie wspierana w punktach sprzedaży, gdzie pojawią się materiały reklamowe: plakaty, wobblery, ekspozytory, papier pakowy itp. Na trzech milionach butelek Soplicy pojawi się także promocyjna zawieszka. Zostanie też uruchomiona strona internetowa poświęcona promocji – www.soplica.pl, na której konsument będzie mógł zapoznać się z jej szczegółami, a także przeczytać pełny regulamin.

Za kreację mechanizmu, materiałów POS oraz przeprowadzenie akcji promocyjnej odpowiada agencja Wunderman należąca do grupy Young & Rubicam Brands. (AMS)