M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Gerber zmienia etykiety na słoikach i sokach

Serwis Dzienny | 29 lutego 2008, 06:45

Alima-Gerber zmienia wygląd produktów marki Gerber. Słoiki i soki będą miały nowe etykiety. Na nową globalną szatę graficzną złożą się...

Alima-Gerber zmienia wygląd produktów marki Gerber. Słoiki i soki będą miały nowe etykiety. Na nową globalną szatę graficzną złożą się zmodyfikowane logo Gerber, zmieniona ikona wieku podawania, intensywne kolory tła, nowa ekspozycja produktu na talerzu, znak "Zdrowy Start w Przyszłość" i nowe nazwy dla wybranych produktów. Zmianie uległa także kategoria desery, podzielono ją na desery i owoce. Za przygotowanie zmienionych etykiet odpowiada agencja Wanilla.

Nowe opakowania Gerbera pojawiły się w kampanii TV, prasowej oraz na billboardach w internecie. Kampanię przygotowały agencja Legend Group i dom mediowy Mediaedge:cia.

Alima-Gerber dołączyła do grupy Nestle jako część Nestle Nutrition we wrześniu ub.r. (MKS)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,