Kraj

Wizz Air i Visit London promują Londyn wśród Polaków

Linie lotnicze Wizz Air wraz z Visit London rozpoczęły kampanię marketingową zachęcającą Polaków do odwiedzenia Londynu. Potrwa ona do końca...

Linie lotnicze Wizz Air wraz z Visit London rozpoczęły kampanię marketingową zachęcającą Polaków do odwiedzenia Londynu. Potrwa ona do końca marca br. i obejmie reklamę w prasie, portalach internetowych oraz na nośnikach zewnętrznych.

– Rosnąca liczba Polaków odwiedzających Londyn sprawia, że stają się oni dla nas coraz ważniejszą grupą docelową. Dlatego postanowiliśmy skierować do nich naszą pierwszą kampanię reklamową w Polsce. Rynki takie jak Polska są wyjątkowo istotne dla londyńskiej gospodarki turystycznej – mówi Martine Ainsworth-Wels, dyr. marketingu Visit London.

Liczba Polaków odwiedzających Londyn wzrosła od 2006 r. o 18 proc. Wówczas Londyn odwiedziło ponad 0,5 mln Polaków. Nasz kraj jest obecnie dziewiątym rynkiem pod względem liczby osób odwiedzających Londyn, a do 2012 r. może awansować na pozycję piątą. (MKS)