Kraj

4Fun Media pracuje nad kampaniami reklamowymi i poszerza projekty patronackie

4Fun Media, nadawca kanału 4fun.TV, pracuje nad dwoma kampaniami reklamowymi - wizerunkową i produktową. Działania kreatywne, jak i planowanie oraz...

4Fun Media, nadawca kanału 4fun.TV, pracuje nad dwoma kampaniami reklamowymi – wizerunkową i produktową. Działania kreatywne, jak i planowanie oraz zakup mediów przygotowane zostaną przez nadawcę we własnym zakresie. Jednocześnie firma poszerzy w tym roku projekty patronackie.

– Chcemy być partnerem ważnych eventów kulturalnych, m.in. muzycznych i studenckich, które podkreślać będą charakter naszej marki – zapowiada Ewa Czekała, dyr. zarządzający 4fun.TV. W br. na rynku pojawią się produkty odzieżowe z logo 4fun.TV. Planowane jest poszerzenie projektów tego typu.

Na przełomie I i II kwartału spółka 4Fun Media planuje debiut giełdowy. Pozyskane fundusze mają być przeznaczone na rozwój technologiczny i kontentowy kanału TV i projektów internetowych. (PM)