Kraj

Marka Piast ponownie sponsorem Śląska Wrocław

Carlsberg Polska, producent piwa marki Piast, podpisał z II-ligową drużyną piłkarską WKS Śląsk Wrocław kontrakt sponsorski do marca 2009 r....

Carlsberg Polska, producent piwa marki Piast, podpisał z II-ligową drużyną piłkarską WKS Śląsk Wrocław kontrakt sponsorski do marca 2009 r. Piast był już sponsorem Śląska Wrocław w czasie, gdy zespół grał w III lidze, a następnie w II (w sezonach 2005 r. i 2006 r.). Umowa wygasła po zakończeniu poprzedniego sezonu, a przedstawiciele klubu i sponsora nie doszli do porozumienia i logo Piasta zniknęło z koszulek wrocławskich piłkarzy. Obecna umowa obowiązuje na dwa sezony, ale Jacek Stefaniak, senior brand manager marki Piast, nie ukrywa, że liczy na długotrwałą współpracę ze Śląskiem Wrocław: – Sponsoring klubu podkreśla wizerunek Piasta jako marki silnie związanej z regionem Dolnego Śląska.

Oprócz koszulek logotyp Piasta widoczny będzie również m.in. na bramie nad tunelem wejściowym na murawę stadionu, na bannerach rozmieszczonych wokół boiska i w jego narożnikach, za bramką (balony, standy), pod tablicą świetlną i na koronie stadionu, a także na różnorodnych materiałach: biletach, karnetach i plakatach. Umowa zezwala na wykorzystanie logotypu klubu do promocji konsumenckich piwa Piast i innych działań marketingowych marki. Strony nie ujawniają wartości kontraktu, nieoficjalnie mówi się o kwocie ok. 0,5 mln zł. Śląsk Wrocław walczy o awans do piłkarskiej Ekstraklasy. (MB)