Kraj

Adidas wprowadza obuwie dla kierowców Porsche Design

Firma Adidas przygotowała wiosenne kampanie promocyjne związane z wprowadzeniem na rynek nowego modelu obuwia sportowego Porsche Design zaprojektowanego do jazdy...

Firma Adidas przygotowała wiosenne kampanie promocyjne związane z wprowadzeniem na rynek nowego modelu obuwia sportowego Porsche Design zaprojektowanego do jazdy samochodem oraz kampanię internetową Adidas Originals. Główne elementy kampanii reklamowej Porsche Design to konkurs dla internautów, plakaty oraz ulotki informacyjne w sklepach The Athlet’s Foot. Wprowadzenie zostanie wsparte akcją reklamową w marcowych wydaniach magazynów “CKM”, “Playboy” i “Voyage”. Wystartował także konkurs na stronie internetowej www.adidasporschedesign.pl. Celem konkursu jest stworzenie jak najliczniejszego klubu Adidas Drivin’ Club. Do 15 kwietnia 2008 r. internauci będą logować się w portalu i tworzyć własny klub, do którego będą zapraszać znajomych i tym samym zbierać punkty. Nagrodą w konkursie jest zaproszenie na prestiżową przygodę Porsche Driving Experience – jednodniową imprezę na torze samochodowym, gdzie pod okiem profesjonalistów i zawodowych kierowców zwycięzcy będą się ścigać Porsche.

Wiosenna kampania reklamowa Originals będzie prowadzona w internecie, miesięcznikach oraz sześciu centrach handlowych. W ramach kampanii na stronie www.adidasgame.pl, zostanie stworzony specjalny serwis konkursowy oparty na czterech grach flashowych. Będą one nawiązywały do popularnych dyscyplin sportowych, m.in.: biegu przez płotki, skoków do wody oraz skoków wzwyż. Kampania internetowa będzie prowadzona w okresie od 1 marca do 15 kwietnia br. W projekcje wzięły udział agencja reklamowa V&P, agencja interaktywna Hypermedia i dom mediowy Carat Polska. Działania PR prowadzi agencja 180 PR. (MKS)