Kraj

Teaser "Przymierz się" zapowiada nowy projekt Volkswagena

Volkswagen prowadzi outdoorową kampanię teaserową pod hasłem: "Przymierz się." Piotr Popławski, marketing brand manager w dziale samochodów użytkowych w Kulczyk...

Volkswagen prowadzi outdoorową kampanię teaserową pod hasłem: “Przymierz się.” Piotr Popławski, marketing brand manager w dziale samochodów użytkowych w Kulczyk Tradex, firmie, która zajmuje się marketingiem marki Volkswagen w Polsce, nie zdradza jednak, jakiego modelu dotyczą reklamy. Wiadomo jedynie, że chodzi o nowy model samochodu użytkowego VW.

Według naszych informacji jest to prawdopodobnie VW Caddy Maxi Life, który miał swoją światową premierę we wrześniu ub.r. Właściwa kampania została zaplanowana na cały marzec br. i podzielona na dwa etapy. Obok outdooru zostaną w niej wykorzystane: telewizja, prasa regionalna, internet oraz działania BTL.

Za kreację reklam odpowiada agencja reklamowa Just. Media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Media Concept, zaś agencja Golden Submarine (Conecto) zajęła się kreacją internetową i zakupem mediów w internecie. (BG)