Kraj

Reporter udowadnia, że jest miejską marką odzieżową

Ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa marki odzieżowej Reporter. Wiosenny wizerunek marki ma za zadanie umocnić pozycję miejskiego brandu odzieżowego. - Energia...

Ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa marki odzieżowej Reporter. Wiosenny wizerunek marki ma za zadanie umocnić pozycję miejskiego brandu odzieżowego. – Energia miasta to nasze źródło inspiracji. Jesteśmy miejską marką dla energicznych, odważnych ludzi, którzy lubią poczuć wyjątkową energię mody i siłę emocji, jakie niosą ze sobą nasze ubrania – mówi Marek Szostak, brand manager Reporter SA. Autorem zdjęć do kampanii jest Paweł Fabjański, stylizację sesji przygotował Sławek Blaszewski, a produkcją zajęła się agencja Shoot Me. Kampania Reportera będzie prowadzona w prasie, internecie, 200 salonach w kraju i 60 za granicą. Obejmie Polskę oraz częściowo Europę Środkowo-Wschodnią. Projekt strony internetowej przygotowała agencja OS3 Mulltimedia. (MKS)