Kraj

BR TVP promuje kanały tematyczne ofertą "Wiosna w TVP"

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej promuje wśród klientów ofertę "Wiosna w TVP". Reklamodawcy, którzy poszerzą kampanię na głównych antenach o stacje...

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej promuje wśród klientów ofertę “Wiosna w TVP”. Reklamodawcy, którzy poszerzą kampanię na głównych antenach o stacje tematyczne, mają szansę na uzyskanie dodatkowego rabatu przy zakupie cennikowym w TVP1 i TVP2. Jego wysokość uzależnia split wykorzystanych w pakiecie stacji tematycznych oraz wielkość budżetu przeznaczonego na ten pakiet. Np. przy zakupie kampanii wartej minimum 90 tys. zł netto w stacjach tematycznych reklamodawca otrzyma 5 proc. na zakup spotów reklamowych w TVP1 i TVP2. Oferta “Wiosna w TVP” ma obowiązywać do końca marca br. (JN)