Kraj

"FUTURA" G+J UKAŻE SIĘ PÓŁ ROKU PÓŹNIEJ, NIŻ PLANOWANO

Wydawnictwo G+J Polska zadecydowało, że przesuwa o pół roku regularne wydawanie i lansowanie swego najnowszego magazynu o tematyce internetowej i...

Wydawnictwo G+J Polska zadecydowało, że przesuwa o pół roku regularne wydawanie i lansowanie swego najnowszego magazynu o tematyce internetowej i lifestyle’owej “Futura”. Początkowo planowano, że tytuł wejdzie na rynek jako miesięcznik od wiosny br. Powodem przesunięcia terminu jest chęć udoskonalenia formuły pisma. Numer testowy kierowanej zwłaszcza do panów “Futury” (jako numer specjalny “Focusa”, innego magazynu G+J Polska) ukazał się w grudniu 2000 r. Jak podał dział PR G+J Polska, numer testowy sprzedał się w ilości 75 tys. egzemplarzy. Celem wydawnictwa jest podniesienie sprzedaży oraz zwiększenie zainteresowania “Futurą” reklamodawców. Przypomnijmy, że od stycznia br. “Futura” ma nowego naczelnego. Jest nim Emil Leszczyński. Początkowymi pracami nad “Futurą” kierował natomiast naczelny “Focusa” Michał Księżarczyk. (KP)