Kraj

Motorola nietypową komunikacją chce dotrzeć do młodych ludzi

Polski oddział producenta telefonów komórkowych Motorola przygotował nietypową, teaserową kampanię swojego aktualnie flagowego modelu Motorazr2 V8. W ośmiu największych miastach...

Polski oddział producenta telefonów komórkowych Motorola przygotował nietypową, teaserową kampanię swojego aktualnie flagowego modelu Motorazr2 V8. W ośmiu największych miastach na słupach ogłoszeniowych i citylightach pojawiły się plakaty ostrzegające przed bliżej nieokreślonym niebezpieczeństwem. Zachęcają do przekazania tej wiadomości innym i eksponują adres internetowy www.motorazr.org, na której umieszczono informacje o konkursie (nagrodami są telefony V8). Łącznie pojawiło się ponad 500 citylightów oraz 12 tys. plakatów.

– Po działaniach ATL-owych rozpoczęliśmy kolejny etap działań skierowanych zwłaszcza do młodych i aktywnych. Projekt kampanii – tajemnicze plakaty, film wiralowy i konkurs na wysyłanie ostrzeżeń – najlepiej oddaje charakter tego telefonu: ostrego zarówno pod względem wzornictwa, jak i rozbudowanych funkcji multimedialnych – mówi Małgorzata Matusiewicz, marketing manager Motoroli na region Europy Środkowo-Wschodniej. Po części teaserowej kolejnym etapem promocji jest rozwiązanie zagadki w postaci nowych plakatów ze zdjęciem bohatera całej akcji. Kampania w internecie, która potrwa do końca miesiąca, prowadzona jest w największych portalach: Onet.pl, Wirtualnej Polsce, Interii i Gazeta.pl. Dodatkowo promocja jest widoczna w komunikatorach Tlen.pl i Gadu Gadu oraz w serwisach tematycznie związanych z telefonią komórkową i w wyszukiwarce Google.

Kampania została przygotowana przez agencję Ogilvy Action i dom mediowy MindShare Polska. (MB)