Kraj

Spoty "Poradnika Domowego" i "Avanti" w nowej stylistyce

"Poradnik Domowy" i "Avanti", miesięczniki Agory SA, prowadzą kampanie telewizyjne ze spotami w nowej stylistyce. "Poradnik Domowy" zwraca uwagę na...

“Poradnik Domowy” i “Avanti”, miesięczniki Agory SA, prowadzą kampanie telewizyjne ze spotami w nowej stylistyce. “Poradnik Domowy” zwraca uwagę na zawartość merytoryczną i swoje logo. Do udziału w spocie tytuł po raz pierwszy zaprosił modelkę. Shoppingowe “Avanti” podkreśla różnorodność tematów, które układają się w efektowny kalejdoskop.

Pomysł spotu “Poradnika Domowego” należy do agencji Betlej & Partners, “Avanti” – do agencji Polymus. Wykonaniem spotów zajęło się studio Badi Badi. Media dla magazynów Agory planuje i kupuje Starlink.

Według najnowszych dostępnych danych ZKDP za listopad ub.r. sprzedaż “Poradnika Domowego” wyniosła blisko 415 tys. egz., “Avanti” – 150,4 tys. egz. (KP)