Kraj

Wybór inwestora dla AWR "Wprost" powinien nastąpić do końca II kwartału br.

Amadeusz Król, wiceprezes i dyrektor generalny AWR "Wprost", wydawcy tygodnika "Wprost", potwierdził doniesienia mediowe o poszukiwaniach inwestora. Przyznał, że są...

Amadeusz Król, wiceprezes i dyrektor generalny AWR “Wprost”, wydawcy tygodnika “Wprost”, potwierdził doniesienia mediowe o poszukiwaniach inwestora. Przyznał, że są prowadzone rozmowy z potencjalnymi partnerami branżowymi i finansowymi.

– Najważniejsze dla nas to: zachowanie niezależności zespołu redakcyjnego, zgodność co do obranej strategii rozwoju w internecie, inwestycje w rozwój tygodnika “Wprost”, gwarancje zatrudnienia dla obecnego zespołu – wyliczył Amadeusz Król. Dodał, że zamknięcie procesu poszukiwania inwestora powinno nastąpić do końca II kwartału br.

“Wprost”, flagowy tytuł AWR “Wprost”, miał w ub.r. średnią sprzedaż ogółem 144,4 tys. egz. (ZKDP). Wpływy reklamowe tygodnika według Expert Monitora za cały miniony rok wyniosły blisko 125 mln zł (wraz z dodatkami, bez autopromocji). AWR “Wprost” jest też wydawcą miesięcznika hobbystycznego “Mój Pies”.

Większościowe udziały w spółce należą do Pauliny i Marka Królów. Paulina Król jest w firmie dyrektorem marketingu, Marek Król – prezesem i do niedawna wieloletnim naczelnym “Wprost”. (KP)