Kraj

MAGAZYN "AUTO-MOTO" WRACA PO ROCZNEJ PRZERWIE

Magazyn "Auto-Moto" wraca na rynek od 1 marca br. Tytuł był zawieszony od roku. Od syndyka masy upadłościowej kupiła go...

Magazyn “Auto-Moto” wraca na rynek od 1 marca br. Tytuł był zawieszony od roku. Od syndyka masy upadłościowej kupiła go firma Expo-press Sp. z o.o., która działa w branży reklamy zewnętrznej. Wcześniej wydawcą ukazującego się od 1994 r. tytułu była Agencja Wydawniczo-Reklamowa “Moto-Press”. Jacek Machnacz, właściciel Expo-press, zdecydował się na zakup, ponieważ liczy, że tytuł podejmie skuteczną rywalizację z wieloma konkurencjnymi pismami. “Auto-Moto”, odświeżone merytorycznie i graficznie, będzie się ukazywać w nakładzie 60 tys. egzemplarzy i o objętości 68 stron. Według określenia Jacka Machnacza magazyn (z podtytułem “Miesięcznik Zmotoryzowanych”) przedstawi tematykę motoryzacyjną “od strony kierowcy”, a więc nie będzie przeładowany danymi techniczymi o samochodach. Expo-press liczy, że tytułem zainteresują się także zmotoryzowane panie. Redaktorem naczelnym “Auto-Moto” został Lesław Sagan, specjalista w branży motoryzacyjnej, redaktor w wielu tytułach o tematyce motoryzacyjnej. Promocja “Auto-Moto” odbędzie się w sieciach kolportażowych. (KP)