Kraj

Coca-Cola przeprowadzi relaunch soków Cappy

Coca-Cola przeprowadzi relaunch marki soków Cappy. Przez ostatnie kilka lat marka Cappy nie była aktywna ani na poziomie produktu, ani...

Coca-Cola przeprowadzi relaunch marki soków Cappy. Przez ostatnie kilka lat marka Cappy nie była aktywna ani na poziomie produktu, ani na poziomie reklamy. Jej udziały rynkowe balansowały wokół 1 proc.

– Coca-Cola jest największym na świecie producentem soków i dlatego nie mogliśmy pominąć polskiego rynku. Po prostu w ubiegłych latach koncentrowaliśmy się na innych ważnych projektach, takich jak napoje sportowe, energetyczne, ice tea czy relaunch Coca-Coli – mówi Richard Erbler, dyr. marketingu Coca-Cola Services Poland.

Dodaje, że jego firma chce znaleźć się w top trójce kategorii soków, w której obecnie są: Tymbark, Hortex i Agros, ale nie ujawnia, jak szybko to nastąpi. Można przypuszczać, że to największy projekt marketingowy, jaki marketer przygotował na ten rok.

Nowe produkty Cappy będą pozycjonowane wokół idei health & wellness. Relaunch objął zmianę logo, formatu i szaty graficznej opakowań. Za planowane działania reklamowe odpowiadają agencja reklamowa Lowe GGK i dom mediowy Starcom. (MKS, TW)