Zagranica

Whisky Grant's zmienia opakowania

Marka Grant's zmieniła opakowanie. Słynna szkocka whisky, która od 1957 r. używała trójkątnej butelki, zmieniła wygląd, aby wyraźniej odróżnić się...

Marka Grant’s zmieniła opakowanie. Słynna szkocka whisky, która od 1957 r. używała trójkątnej butelki, zmieniła wygląd, aby wyraźniej odróżnić się od wariantów: Family Reserve, Ale, Sherry Cask i 12 Year Old. Rebranding wpisuje się w globalne inwestycje w markę Grant’s wynoszące 35 mln funtów, mające na celu podniesienie świadomości marki na rynkach rozwijających się, zwłaszcza w Rosji.

Rebranding obejmuje bardziej trójkątny kształt, ozdobę i uwydatnienie podstawy butelki, odwrócone kolory etykiety względem Family Reserve, ulepszenie znaku wodnego i sygnatury właściciela. LFH, firma, która przeprowadziła zmiany, miała za zadanie uwydatnić sukces, męskość i autentyczność marki. (“BrandRepublic”)