Przetargi

Multikino szuka agencji ATL i eventowej - sześć agencji w przetargu

Grupa ITI, właściciel sieci Multikino, rozpoczęła procedury przetargowe, których celem ma być wybranie agencji do realizacji działań ATL oraz eventowych...

Grupa ITI, właściciel sieci Multikino, rozpoczęła procedury przetargowe, których celem ma być wybranie agencji do realizacji działań ATL oraz eventowych (o planach rozpisania tego przetargu informowaliśmy w DS “MMP” z 18 lutego br.). Do przetargu zaproszono sześć agencji: Take Five, Peppermint, Euro RSCG Warsaw, Martis, San Markos i Grey Worldwide Warszawa. Prezentacje mają się zakończyć w przyszłym tygodniu, agencja ma być wybrana do końca marca.

W ub.r. sieć Multikino współpracowała z agencją Take Five przy okazji kampanii wizerunkowej “Idź do kina”, a także przy projektach związanych z otwarciem nowych kin. (AMS)