Kraj

Agros Nova rozszerza markę Fortuna o soki wielowarzywne

Agros Nova wprowadziła pod marką Fortuna nową linię soków wielowarzywnych. Nowość to kompozycja soków i przecierów Fortuna WW+ wyprodukowana na...

Agros Nova wprowadziła pod marką Fortuna nową linię soków wielowarzywnych. Nowość to kompozycja soków i przecierów Fortuna WW+ wyprodukowana na bazie ośmiu warzyw z dodatkiem roślin. Linia zawiera cztery propozycje smakowe: sok wielowarzywny z żeń-szeniem, z imbirem, z chili i bez soli. Soki dostępne są w szklanych 300-mililitrowych butelkach.

Agros Nova konsekwentnie rozwija linię soków warzywnych. Do tej pory na rynku były dostępne soki pomidorowe (kilka rodzajów) i sok wielowarzywny. Ostatnia kampania Fortuny prowadzona jesienią ub.r. obejmowała wsparcie soków pomidorowych i wielowarzywnego. W kampanii “Fortuna w Twoich rękach” autorstwa agencji WTS wystąpiła gwiazda polskiego himalaizmu Kinga Baranowska. Producent nie informuje o planowanych działaniach reklamowych wspierających nowość.

Obsługą marki Fortuna zajmuje się obecnie agencja DDB. Domem mediowym współpracującym z Agros Nova jest MediaCom Warszawa. Agros Nova dzięki marce Fortuna jest drugim producentem soków warzywnych w Polsce. W 2006 r. przy sprzedaży 35 mln l wartość tej kategorii przekroczyła 118 mln zł. (MKS)