Kraj

Burda wyda 8 mln zł na wsparcie "In Style"

Burda Communications, wchodząca w skład Hubert Burda Media, przeznaczyła na tegoroczne działania marketingowe "In Style" 8 mln zł. Krzysztof Kawaliło,...

Burda Communications, wchodząca w skład Hubert Burda Media, przeznaczyła na tegoroczne działania marketingowe “In Style” 8 mln zł. Krzysztof Kawaliło, dyrektor zarządzający Burda Communications, zapowiada jednak, że wartość tego budżetu może się zmieniać w zależności od sytuacji na rynku.

Według planów wydawnictwa sprzedaż pisma w tym roku ma osiągnąć poziom 140-160 tys. egz. Pierwszy numer ukazał się w cenie 3,90 zł i nakładzie 300 tys. egz. Spółka zakłada zwrot z inwestycji w ciągu około trzech lat. Jej wartość nie jest znana.

Magazyn ma objętość 194 strony, a na okładce wykorzystano wizerunek aktorki Natalie Portman. “In Style” treści takie jak moda, uroda i styl życia pokazuje przez pryzmat doświadczeń gwiazd. Redakcją tytułu kieruje Piotr Zachara. (JD)