Zagranica

Unilever i Bebo współpracują przy tworzeniu kontentu online

Unilever oraz portal społecznościowy Bebo rozpoczęły współpracę przy realizacji wspólnego projektu online. Jedna z marek firmy, dezodorant Sure Girl, będzie...

Unilever oraz portal społecznościowy Bebo rozpoczęły współpracę przy realizacji wspólnego projektu online. Jedna z marek firmy, dezodorant Sure Girl, będzie promowana w interaktywnym programie internetowym “Sofia’s Diary”. Jego bohaterowie będą korzystać z produktu, a użytkownicy Bebo będą mogli wziąć udział w konkursie literackim “What Makes You Sweet?”, w którym wygraną będzie możliwość wystąpienia w programie. Projekt powstał przy udziale wyspecjalizowanych firm mediowych MindShare Performance i MindShare Interaction.

Format programowy należący do Sony Pictures Television International kierowany jest do kobiet w wieku 16-34 lata. Claire Gomm, senior brand manager w Unilever, uważa, że dzięki tak skonstruowanej komunikacji powstanie w grupie docelowej silna emocjonalna więź z marką, czego nie można osiągnąć, korzystając wyłącznie z mediów tradycyjnych. (“Media & Marketing Europe”)