Zagranica

Worldwide Partners będzie agresywniej walczyć o nowy biznes

Worldwide Partners, sieć ok. 90 niezależnych firm marketingowych, zmienia strategię - będzie bardziej agresywną spółką holdingową, aby móc konkurować o...

Worldwide Partners, sieć ok. 90 niezależnych firm marketingowych, zmienia strategię – będzie bardziej agresywną spółką holdingową, aby móc konkurować o nowy biznes na rynku światowym. Al Moffat, president/CEO firmy, mówi, że wstąpienie w struktury dużej spółki holdingowej i stosowanie jej rozwiązań nie jest jedynym sposobem robienia biznesu. Worldwide Partners ma zamiar skompletować zespół pracujący nad biznesem spośród swoich członków. Według Mofata ich mocną stroną są spółki o budżetach 40-200 mln dol., szczególnie marketerzy obawiający się, że przystępując do którejś z głównych spółek holdingowych, stracą.

Worldwide Partners zrzesza 83 niezależne firmy oferujące usługi z zakresu marketingu w 43 krajach całego świata. (“Advertising Age”)