Kraj

Polsat Media tworzy dział sprzedaży bezpośredniej pod wodzą Macieja Radkiewicza

Polsat Media, biuro reklamy stacji Polsatu i TV4, uruchamia dział sprzedaży bezpośredniej. Nową strukturą pokieruje Maciej Radkiewicz, ostatnio dyrektor biura...

Polsat Media, biuro reklamy stacji Polsatu i TV4, uruchamia dział sprzedaży bezpośredniej. Nową strukturą pokieruje Maciej Radkiewicz, ostatnio dyrektor biura reklamy TV Biznes, a wcześniej szef reklamy w Radiu Kolor. Zadaniem nowego działu będzie pozyskiwanie klientów bezpośrednich, którzy dotąd nie współpracowali ze stacjami Polsatu i nie są obsługiwani przez agencje mediowe – głównie z rynku małych i średnich przedsiębiorstw, z rocznym budżetem na projekty telewizyjne z przedziału 50-250 tys. zł. Polsat Media chce do nich dotrzeć m.in. ze swoją ofertą kanałów sportowych, mniejszych stacji ogólnopolskich, czyli Polsat 2 i TV4, a także sponsoringu na antenie głównej stacji. Klientom z tego segmentu Polsat Media oferuje na życzenie także produkcję spotów i innych formatów reklamowych. (JN, PM)