Kraj

Biuro reklamy TVN wprowadza zmiany w dziale sprzedaży specjalnej

Biuro reklamy TVN zmodyfikowało strukturę działu sprzedaży specjalnej, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Dołączyła do niego Ewa Marciniak, która do tej pory...

Biuro reklamy TVN zmodyfikowało strukturę działu sprzedaży specjalnej, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Dołączyła do niego Ewa Marciniak, która do tej pory obsługiwała formaty reklamowe dla TVN Gra (kanał ma być zlikwidowany). Kieruje jednym z czterech zespołów do spraw sprzedaży specjalnej w randze menedżera. Szefami pozostałych trzech teamów są: Jarosław Czujak, Jarosław Kalbarczyk oraz Piotr Kozłowski. Raportują do Barbary Radziwilskiej, dyr. ds. sprzedaży specjalnej w biurze reklamy TVN. Do działu sprzedaży specjalnej ma wkrótce przejść Magdalena Azouri, obecnie zajmująca się sprzedażą spotową w biurze reklamy TVN. (JN)