M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Maciej Wisławski w reklamach olejów Platinum

Serwis Dzienny | 1 kwietnia 2008, 06:45

Orlen Oil realizuje nową kampanię reklamową olejów silnikowych marki Platinum pod hasłem "Wymień olej! Na Platinum". Projekt jest kontynuacją długofalowej...

Orlen Oil realizuje nową kampanię reklamową olejów silnikowych marki Platinum pod hasłem "Wymień olej! Na Platinum". Projekt jest kontynuacją długofalowej strategii marki bazującej na ekspertach i autorytetach w dziedzinie motoryzacji i wątku edukacyjnym. Wykorzystywany jest w niej wizerunek Macieja Wisławskiego - jednego z najbardziej utytułowanych pilotów rajdowych. Kampania obejmuje outdoor (billboardy w całej Polsce), prasę branżową ("Auto Świat", "Motor", "Auto Motor i Sport", "Auto Expert", "Auto Moto Serwis"), radio (RMF FM, Radio Zet, PR III, Radio Wawa, Radio Tok FM, Radio Złote Przeboje, Antyradio, Planeta, Flash, Roxy FM) i internet. Uzupełnieniem działań promocyjnych jest reklama bannerowa w serwisach internetowych (Onet.pl oraz serwisy motoryzacyjne).

Za kreację odpowiedzialna jest agencja reklamowa Demo Effective Launching, a za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom. (DD)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,