Kraj

"National Geographic" inwestuje w reklamę rocznej prenumeraty

"National Geographic Polska" ("NG") wydawnictwa G+J Polska rozpoczyna dziś kampanię reklamową pod hasłem "Odkryj świat z National Geographic". Celem działań...

“National Geographic Polska” (“NG”) wydawnictwa G+J Polska rozpoczyna dziś kampanię reklamową pod hasłem “Odkryj świat z National Geographic”. Celem działań jest promocja kwietniowego wydania magazynu i promocja rocznej prenumeraty w cenie 139 zł wraz z prezentami. W promowanej ofercie (oraz ofercie za 199 zł) prenumeratorzy “NG” co miesiąc otrzymują 16 dodatkowych stron magazynu i stają się członkami Towarzystwa Naukowego National Geographic.

Kreację spotu przygotowała agencja Young & Rubicam wraz z działem marketingu G+J. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom. Wykorzystywane są: TVN, TVN24, Polsat, internet, autopromocja. Wartość budżetu nie jest podawana.

W kwietniu mija rok od wydania pierwszego numeru “NG” pod kierownictwem redaktor naczelnej Martyny Wojciechowskiej. W br. ukazał się setny numer polskiej edycji magazynu (wydanie styczniowe). (KP)