M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Unilever rozszerza zakres współpracy z On Board PR

Serwis Dzienny | 1 kwietnia 2008, 06:45

Unilever Polska powierzył po przetargu prowadzenie działań komunikacyjnych i edukacyjnych dla marki Algida firmie On Board PR. Jest to już...

Unilever Polska powierzył po przetargu prowadzenie działań komunikacyjnych i edukacyjnych dla marki Algida firmie On Board PR. Jest to już kolejny projekt realizowany przez On Board PR dla Unilever Polska obok działań na rzecz marek Flora oraz Dove. Działania dla marki Algida obejmą linie: Algida Śmietankowa, Big Milk, Max Fruit, Magnum, Carte D'Or. Umowa obejmuje okres do końca br. Za realizację działań ze strony On Board PR odpowiedzialny jest zespół Magdaleny Jeziorkowskiej z działu corporate PR kierowanego przez Iwonę Kubicz. Szczegóły procedur przetargowych nie zostały ujawnione. (KP)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,