Kraj

Samsung wykorzystuje w reklamie notebooków absurdalne skojarzenia i humor

Samsung Electronics Polska, który niedawno wprowadził do sprzedaży w Polsce notebooki, prowadzi kampanię pod hasłem: "Longersi", w której wykorzystuje mieszaninę...

Samsung Electronics Polska, który niedawno wprowadził do sprzedaży w Polsce notebooki, prowadzi kampanię pod hasłem: “Longersi”, w której wykorzystuje mieszaninę absurdalnych skojarzeń, nieprawdziwych plotek i informacji.

Znana gwiazda estrady potrafi objąć jednocześnie 7 kobiet, w samochodach montuje się nowe drążki zmiany biegów dla osób z dłuższą prawą ręką, na giełdzie udanie zadebiutował Łapexpol specjalizujący się w szyciu marynarek na miarę – te i inne absurdalne plotki pojawiły się w internecie przed Wielkanocą. Towarzyszyły im spoty wideo (m.in. w Youtube.com, Patrz.pl czy Wrzuta.pl), na Allegro.pl, aukcje koszuli i marynarki z jednym dłuższym rękawem pochodzących ze spotów reklamowych i strona internetowa www.longersi.pl ilustrujące zjawisko jednej dłuższej ręki. W ten sposób Samsung reklamował swój lekki laptop Q45 (idea komunikacji była taka: ciężkie laptopy wydłużają rękę, co powoduje przeróżne problemy w życiu codziennym, natomiast posiadanie lekkiego notebooka Samsunga tym nie grozi).

Strategię, kreację, outdoor, prasę, spoty wideo oraz serwis WWW i kampanię przygotowała agencja kreatywna 180heartbeats, planowanie mediów i zakup Starcom, realizację kampanii na forach internetowych 121PR.

Według autorów jest to jedna z pierwszych kampanii w Polsce, w której produkcja filmowa do internetu pod względem budżetowym była porównywalna z produkcjami spotów telewizyjnych. (MB)