Kraj

MobilKing w reklamach ostrzega przed nieuczciwością innych operatorów

Mobile Entertainment Company (MEC), wirtualny operator komórkowy marki MobilKing, rusza z nową odsłoną swojej kampanii launchowej. Tym razem firma ostrzega...

Mobile Entertainment Company (MEC), wirtualny operator komórkowy marki MobilKing, rusza z nową odsłoną swojej kampanii launchowej. Tym razem firma ostrzega odbiorców, że oferty operatorów telekomunikacyjnych bywają nieuczciwe.

W dwóch nowych spotach MobilKinga znowu pojawiają się atrakcyjne kobiety, tym razem zachęcające faceta do skorzystania z kuszących ofert. Szybko okazują się one jedynie chwytem narażającym go na większe od przewidywanych koszty. Reklama wprost nawiązuje do sytuacji, w których firmy z różnych branż, a zwłaszcza operatorzy komórkowi, proponują klientom produkty i usługi, które po pewnym czasie okazują się dla nich mało korzystne.

Firma powołuje się na badania przeprowadzone na reprezentatywnej grupie Polaków, które wykazały, że jedynie 6 proc. użytkowników telefonów komórkowych potrafi rozpoznać nieuczciwe oferty operatorów. Ten wynik, jak twierdzą przedstawiciele MobilKinga, pokazuje, jak całe lata kampanii reklamowych mówiących o SMS-ach za 0 groszy czy połączeniach za 10 gr/min wpłynęły na społeczeństwo.

MEC współpracuje z agencją reklamową Kaspen z Czech, media planuje i kupuje dom mediowy MindShare Polska.

Zestawy startowe MobilKinga sprzedawane są m.in. w sklepach sieci Żabka, kioskach oraz sklepach z telefonami komórkowymi Teletorium i Connex. Operator planuje, że do końca br. pozyska ok. 200 tys. użytkowników. (MB)