Kraj

WIZJA TV I HBO STARTUJĄ Z NOWYMI PROMOCJAMI

Stacja telewizyjna Wizja TV rozpoczyna realizację programu promocyjnego, podczas którego nowi abonenci będą otrzymywać upominki w postaci oryginalnych koszulek reprezentacji...

Stacja telewizyjna Wizja TV rozpoczyna realizację programu promocyjnego, podczas którego nowi abonenci będą otrzymywać upominki w postaci oryginalnych koszulek reprezentacji Polski lub odtwarzaczy kasetowych Philipsa. Akcja potrwa od 20 lutego do 31 marca br. Promocja będzie wsparta prasową kampanią reklamową promującą także programy HBO i Wizja Sport, które nowi abonenci w pierwszym miesiącu korzystania z oferty stacji mają oglądać odkodowane. Właściciel Wizji TV koncern UPC wprowadzi ponadto w najbliższych miesiącach programy lojalnościowe dla dotychczasowych abonentów. Niezależnie od działań promocyjnych związanych z Wizją TV HBO przeprowadzi w przyszłym miesiącu kolejną akcję w stylu free preview. Ma ona polegać na tym, że w okresie od 8 do 11 marca br. widzowie telewizji kablowych oraz platformy Wizja TV będą mogli oglądać odkodowany program HBO. Promocje tego typu telewizja ta prowadzi w Polsce od 1999 roku. Jedna odbywa się zawsze wiosną, druga zaś jesienią. (MM)