Przetargi

TVP szuka agencji badawczej do analizy programów informacyjnych

Biuro programowe Telewizji Polskiej prowadzi przetarg na "Analizę zawartości głównych programów informacyjnych polskich i zagranicznych stacji telewizyjnych". Analiza dotyczyć będzie...

Biuro programowe Telewizji Polskiej prowadzi przetarg na “Analizę zawartości głównych programów informacyjnych polskich i zagranicznych stacji telewizyjnych”. Analiza dotyczyć będzie głównych serwisów emitowanych w TVP1, TVP2, TVP Info, TVN, Polsacie oraz na antenie regionalnych ośrodków TVP. Analiza serwisów zagranicznych obejmie te nadawane w BBC, ITV, ZDF, France i TF1. Celem badania będzie porównanie zawartości ogólnopolskich serwisów informacyjnych z regionalnymi serwisami oraz polskich serwisów z zagranicznymi. Ocenie poddane zostaną m.in.: analiza językowa newsów i ich problematyka, obraz społecznej debaty o rzeczywistości, obraz świata przedstawiony w serwisach, kolejność i liczba newsów itp.

Wyłoniony w przetargu instytut badawczy będzie miał trzy miesiące na realizację zleconej przez TVP analizy. (BG)